2011. november 13., vasárnap

qztdfxhfdwz

valamiért képtelen vagyok egy normális bejegyzést írni róla...:D nem tudom miért. nem tudom megfogalmazni a gondolataimat, hogy mit érzek, mert annyira változó...mert valahol ez semmi, de valahol minden.:D! és mert egy hétig boldog voltam, minden nap, minden reggel amikor felkeltem, minden este amikor lefeküdtem aludni, minden egyes agyölő sulinap amikor mindent elcsesztem.akkor is jó volt. valahogy színesebb lett minden, mindennek kicsit más jelentése van, csak azzal is, hogy tudom nem utál, és hogy kedves velem.azt hiszem most ennyi amit össze tudok hozni magamból, pedig annyira szeretnék írni valami normálisat, kiírni magamból, de NEM TUDOK.:D valahogy nem sajnálom, hogy most ennyi, mert ott lesz majd a nyár. és addig is.....:)
és nagyon, nagyon örülök, ha boldog vagy. akkor énis boldog vagyok. azt hiszem erre volt szükségem. beszélni vele, tudni hogy boldog, :))
Tumblr_luf7ewt0vx1qd0pkno1_500_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése