2011. november 13., vasárnap

nem fogok oldalakat írkálni erről. nem is tudnék. csak annyi, hogy kibaszottul elegem van abból, hogy úgy bánnak velem, mint egy utolsó, senki ribanccal. ELÉG VOLT. képtelen vagyok továbbra is elviselni. senkitől sem. lélegzem? ver a szívem? folyik a vér az ereimben? igen. akkor még ember vagyok. az emberek hibáznak. akkor este hibáztam. és utána egy hétig képtelen voltam tükörbe nézni, ANNYIRA GYŰLÖLTEM MAGAM. de ezt nem érdemlem...senki sem érdemli. fogalmam sincs, mit tettem, hogy mindenkinek csak egy lábtörlő vagyok, de nem is érdekel. csak tudjátok, hogyha egy kis ribanc leszek, ti tettetek azzá! hogy is van a mondás? 'ha valakivel bűnözőként viselkedsz, bűnözővé is válik.' tessék ;) nem próbálok meg jobb ember lenni. belefáradtam. innentől azt csinálok majd, amit akarok. le vagytok szarva. mindenki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése