2011. október 2., vasárnap

saturdaay night !

nagyon jovolt a szombat este! a szombat maga tetszett. először kicsit zűrös volt, de aztán amikor az a srác gitározott, beszélgettünk, minden olyan otthonos volt. aztán kicsit meg voltam ijedve, amikor csak én voltam az állomáson, de aztán megjött mindenki, és tényleg nagyon fasza volt. a filmet imádom, másodszorra is rohadt sokat nevettem, aztánmeg arénaterasz, ültünk körben és beszélgettünk, még az a fél cigi is kellett. utána vonatút hazafelé, hát tényleg emlékezetes lesz, az már biztos:D kicsit jobban összekovácsolt minket, és olyanokról is megtudtam, hogy rohadt jó arcok igazából, akikről nem annyira gondoltam volna.:)
éjszaka...nem tudom mi ütött belém, de megint eszembe jutott minden, és eléggé kiborultam. és most jelen helyzetben nem is tudom mit lehet csinálni, kb. semmit, és pont ezért olyan rossz. :/


163844_185392628149219_161230863898729_544874_3213047_n_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése