2012. május 13., vasárnap

you'll always be my hero even though you've lost your mind
 
te vagy az egyetlen, aki bár bántott, tudom, hogy jó ember vagy. és te vagy az egyetlen akinél azt éreztem, hogy minket akarsz védeni. hogy aggódsz miattunk, ha este kint mászkálunk, és aki megmentett minket.  annyian bántottak, és mostanában egy ideig olyan volt mintha minden összeomlana. most megint kaptunk egy szúrást, megint valakitől, akitől nem vártuk volna... próbálok nyugodt maradni, és nagyjából sikerül is, csak néha hányni tudnék, amikor belegondolok, hogy mit is csinálnak.... azok az emberek akiket a barátaimnak neveztem. és mennyire szerettem őt...  ez fáj a legjobban, hogy tényleg nagyon imádtam, és annyira természetes lett nekem. el se tudtam volna képzelni, hogy pont ő fog majd bántani, hogy ilyenekre képes, és hogy így lesz vége a kapcsolatunknak. igen, a részem lett ő is, hogy minden nap órákat beszéltünk.... a másik meg... még hogy vigyázol ránk...akkor ne mondj ilyeneket. fogalmad sincs, egy lánynak menyire rosszul tud esni egy ilyen. sőt egyáltalán senkinek, soha egyetlen lánynak se mondj ilyet! iszonyatosan tud fájni, ha leribancoznak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése