2011. szeptember 3., szombat

miért nem vagy itt mellettem? tipikus tinédzserprobléma, hogy valaki beleszeret egy barátjába, és eddig úgy gondoltam, nemszámít, ha csak barátok vagyunk akkor is, legalább lehetek vele...de mi van ha nagyon messze él? komolyan, a nyaram legjobb órája volt amit veled tölthettem. egy óra...egy évre felosztva borzasztóan kevés. és most itt vagyok, nem tudok mit kezdeni magammal, szétcsúsztam, és fizikailag fáj, hogy nem vagy mellettem. az emberek furcsán fognak nézni az utcán, ha sírva, fülhallgatóval a füledben botladozol hazafelé, és a cigi még le sem égett az ujjaid között....fogalmam sincs, hogy jutottam idáig. azt hiszem, tényleg nagyon beléd estem.
most szépen megbeszélném magammal, hogy felejtselek el már, de ez nem ilyen egyszerű. talán egy éven keresztül szeretni nem szerethetlek úgy, hogy nem találkozunk, de nem foglak elfelejteni, és lesz még nyár, és mindent előről akarok kezdeni veled.

FUCKFUCKFUCKFUCK THE DISTANCE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése